Vaak Gestelde Vragen

Wie of wat is Cylex?

De SC Cylex TEHNOLOGIA INFORMATIEI SNC in Roemenië opereert onder de merknaam Cylex internationale online bedrijvengidsen. Records zijn gratis en voornamelijk in de zoekmachine onder de eerste tien zoekresultaten te vinden.

In sommige landen, zijn ook bedrijvengids met review sites, de zogenaamde business-review beschikbaar, bijvoorbeeld Bedrijvengids voor USA, Canada, Australië, Hongarije, Frankrijk, Italië, of UK.

Deze zijn online bedrijvengids in de vorm van een community portal. De gebruiker kunnn de producten en diensten, de bedrijven die vermeld zijn in de bedrijvengids beoordelen. De geregistreerde bedrijven krijgen de gelegenheid om gratis video's, foto's, reviews, nieuws, producten en aanbiedingen van de samenwerking in te stellen.

Hoe voer ik mijn bedrijf details gratis in?

U kunt de Link Bedrijf registreren op de homepage https://www.cylex.nl gebruiken om een ​​bedrijfsprofiel te creëren.

Hoe corrigeer ik mijn record in uw Bedrijvengids? Of, hoe laat ik de record in de Bedrijvengids corrigeren?

Er zijn twee manieren om uw record op onze site te wijzigen. Als U geen wchtwoord hebt, gebruik dan de Klant correctie formulier, doordat u op de gedetailleerde weergave van uw bedrijf record de link Bedrijfsprofiel aanpassen uitkiest. De gevraagde wijzigingen worden gecontroleerd door een van onze medewerkers en worden vrijgegeven.

Hefft u uw klantnummer en wachtwoord, gebruik dan de Klantentoegang. Na het inloggen kunt u uw bedrijfsgegevens wijzigen die direct worden overgezet in de database. U kunt ons ook uw aanvragen voor wijzigingen natuurlijk te allen tijde via e-mail naar info@cylex-bedrijvengids.nl stuuren.

Waarom zijn de records zo verschillend? Eens met e-mail adres, bedrijf beschrijving en trefwoorden, en soms zonder?

In de Cylex Bedrijvengids, hebben alle handelaren de mogelijkheid zich met hun record pagina in detail te presenteren en informatie te verstrekken over de omvang van de diensten, producten en openingstijden, alsmede de logo en korte omschrijving aan te geven. Hoe gedetailleerde een record (zoals korte bedrijfsprofiel en beschrijving van de bedrijf) des de beter en talrijker vallen de zoekresultaten out in de Cylex Bedrijvengids en andere zoekmachines zoals Google.

Hoe krijg ik een optimaal zoek resultaat?

Geef zoveel trefwoorden in als mogelijk zoals namen, plaatsnamen, straat, postcode. Als u geen resultaat wordt weergegeven, kunt u uw zoekopdracht uitbreiden, door het weglaten van enkele trefwoorden.

Heeft u een route planner die ik voor gratis kan gebruiken?

Ja, we hebben een routeplanner die u voor gratis kunt gebruiken. Gebruik de links Klantentoegang op het bedrijfsprofiel pagina.

Is de route kaart en routeplanner niet beschermd door het auteursrecht? Riskeer ik met gebruik een waarschuwing?

Nee, de oorsprong van onze routeplanner ligt bij Google Daar hebben we, voor het gebruik en voor het gratis doorgeven van de Tools, Licenties verworven.

Hoe kan ik de verwijzing pijl op de routeschets van onze record veranderen?

In de Klantentoegang kunt u de positie op de kaart corrigeren. Sleep de rode marker pijl naar de juiste positie en sla de verandering.

Waarom is de verwijzing pijl verkeerd geplaatst?

De koppeling van de kaart en het adres wordt automatisch met een programma gemaakt. Daar kan het gebeuren dat door gelijkaardige straatnamen of ontbrekende wegen in het kaartmateriaal de next gelijkaardige wegen worden verkozen Wij verontschuldigen ons ervoor op dit punt.

Waarom ben ik in de Cylex Bedrijvengids te zien, zonder ooit een opdracht geplaatst te hebben?

Ons bedrijf onderzoekt voortdurend web directory inzendingen uit openbare bronnen op het internet, die volgens bepaalde criteria in ons zoeksysteem worden opgeslagen, en daarmee gevonden en als zoekresultaat opgenoemd worden. Van de kenmerken wijkt onze web directory niet significant af van andere zoekmachines, zoals Google, die ook bedrijfsinformatie verzamelenen, en in hun link pagina's presenteren. Naast de automatisch gegenereerde gegevens worden handmatig records gemaakt, of in opdracht gegeven.

Hoe kan ik gemakkelijk vragen aan fabrikanten, groothandels, dienstverleners, winkels of online shops sturen?

Stuur via de contact link Mededeling aan bedrijf sturen binnen de bedrijfsprofiel.

Waarom is mijn wijziging niet uitgevoerd/ nog niet online?

Als u op de detailweergave van uw bedrijf de link Bedrijfsprofiel aanpassen kiest, hebt je het vermogen, zonder gebruik van een wachtwoord, veranderingen van uw profiel met behulp van de klant correctie formulier te eisen De wijzigingen zullen door een van onze medewerkers worden beoordeeld en pas daarna vrijgegeven. Als je wijzigingen nog niet zichtbaar zijn, was de procedure van het onderzoek nog aan de gang.

Hoe laat ik de record uit de Bedrijvengids verwijderen?

Als u wenst dat uw record uit onze bedrijvengids wordt verwijderd, omdat uw bedrijf of een van uw filialen niet meer bestaat, dan informeer u ons gelieve per E-mail over info@cylex-bedrijvengids.nl. Uw bedrijfs record wordt volledig uit onze database verwijderd. De schrapping kan slechts worden uitgevoerd door een CYLEX medewerker.

Hoe kan mijn record gemakkelijker worden gevonden?

Geef bij de nieuwe aanmelding van een bedrijf een bedrijfsprofiel en voldoende zoekwoorden in, die overeenkomen met de activiteiten van het bedrijf. Hoe meer zoekwoorden u invoert, hoe meer kans dat u zowel in onze bedrijvengids als in zoekmachines zoals Google en Yahoo wordt gevonden. Als u later zoekwoorden wilt toevoegen gebruik vervolgens de klant toegang of de klant correctie formulier, wat u in het kader van het detailadvies van uw bedrijf record Bedrijfsprofiel aanpassen vindt.

Hoe krijg ik een wachtwoord voor mijn record?

Om uw vermelding in de klant toegang te actualiseren en uw wijzigingen direct bekijken te kunnen heeft u uw klantnummer en wachtwoord nodig. Als u een geen wachtwoord hebt, or heeft u het vergeten, dan maak je het verzoek door het sturen van een e-mail naar info@cylex-bedrijvengids.nl.

Kan ik merdere vestigingen van mijn bedrijf gratis invullen?

Als uw bedrijf vertegenwoordigd is in meer dan alleen een plek kunt u elke winkel apart in onze bedrijvengids registreren.

Daarbij ontstaan, net als bij het maken van een record, geen kosten. U kunt ons ook een Excel-bestand stuuren en we nemen de invullingen voor je over.

Hoe kan ik mijn bedrijfsgegevens in de Cylex Bedrijvengids actualiseren?

Gebruik de link Bedrijfsprofiel aanpassen op de bedrijfsprofiel pagina.