Vaak Gestelde Vragen

1. Wat is Cylex Local Zoeken?

The S.C. CYLEX TEHNOLOGIA DATI S.N.C. is geregistreerd in Roemenië en exploiteert online bedrijvengids onder de merknaam CYLEX Local Zoeken.

De records zijn gratis en zijn in de zoekmachines voornamelijk bij de eerste tien zoekresultaten te vinden.

Cylex Local Zoeken biedt ook bedrijvengids met beoordelingsportals in andere landen - bijvoorbeeld Zuid-Afrika, Spanje, Canada, Australië, Hongarije, Frankrijk, Italië USA, of UK.

Dit zijn online bedrijvengidsen in de vorm van een gemeenschapsportaal. Gebruikers kunnen beoordelingen over de producten en diensten van bedrijven plaatsen, die in de bedrijvengids worden vermeld. Geregistreerde bedrijven hebben de mogelijkheid om gratis video's, afbeeldingen, rapporten, nieuws, producten en coöperatiesaanbiedingen te uploaden.

2. Hoe kan ik mijn bedrijf aan Cylex Local Zoeken toevoegen?

Een gratis CYLEX-bedrijvengids-record kan snel en eenvoudig worden aangemaakt. Om dit te doen, klikt u op het punt „Registreren“ (rechtsboven op de startpagina).

3. Kan ik meerdere filialen van hetzelfde bedrijf aan Cylex toevoegen?

Als uw bedrijf zich op verschillende locaties bevindt, kunt u eenvoudig maximaal 10 vestigingen registreren. Als er meer dan 10 locaties voor uw bedrijf zijn, kunt u kiezen uit 3 tools die we hebben ontwikkeld om u te helpen uw online presentie eenvoudig te beheren.

4. Hoe kan ik mijn bedrijfsrecord overnemen?

Op uw bedrijfsprofiel is er een knop met het label 'FOUTE GEGEVENS MELDEN'. Klik erop en selecteer vervolgens 'RECORD OVERNEMEN' in de Drop-Down-Lijst. Selecteer in de volgende stap een e-mailadres of voeg een nieuw toe. U krijgt dan stapsgewijze instructies, om een gebruikersaccount te creëren, waarmee u uw bedrijfsprofiel kunt beheren.

Als u hulp nodig hebt, stuur ons dan een e-mail [email protected]

5. Woe kan ik mijn record op Cylex Local Zoeken corrigeren?

Er zijn twee manieren, om uw record op onze site te wijzigen:

  1. Als u uw record nog niet hebt overgenomen, gebruikt u de knop 'FOUTE GEGEVENS MELDEN' in uw bedrijfsprofiel. Klik erop en selecteer vervolgens uit de Drop-Down-Lijst 'RECORD OVERNEMEN'. Selecteer een e-mailadres op de volgende pagina of voeg een nieuw in de laatste stap toe. U krijgt dan stapsgewijze instructies, om een gebruikersaccount te maken, waarmee u uw bedrijfsprofiel kunt beheren.
  2. Als u uw record al hebt ingevoerd, gebruikt u de knop in uw bedrijfsprofiel 'FOUTE GEGEVENS MELDEN'. Klik erop en selecteer vervolgens uit de Drop-Down-Lijst 'UW PAGINA BEWERKEN' uit. Voer nu het e-mailadres en het wachtwoord in, dat u hebt opgegeven bij het registreren of bij het overname van het record. Als u uw toegangsgegevens bent vergeten, gebruik dan de knop 'Wachtwoord vergeten' en volg de instructies.

Als u hulp nodig heeft, kunt u ons altijd een e-mail sturen naar [email protected]

6. Waarom is mijn wijziging niet uitgevoerd/nog niet online?

Als u in de detailweergave van u bedrijfsrecord de link Foute gegevens melden selecteert, heeft u de mogelijkheid, zonder een wachtwoord te gebruiken, wijzigingen in uw profiel met behulp van een klantcorrectie-formulier te gebruiken. De wijzigingen worden gecontroleerd door een van onze medewerkers en pas daarna vrijgegeven. Dus als uw wijzigingen nog niet zichtbaar zijn, is het beoordelingsproces nog niet voltooid.

7. Hoe kan ik mijn bedrijf uit Cylex Local Zoeken verwijderen?

Op uw bedrijfsprofiel is er een knop met het label 'FOUTE GEGEVENS MELDEN'. Klik erop en selecteer uit de Drop-Down-Lijst 'Record verwijderen’. Vul de vereiste velden in, nadat u op dit menu-onderdel hebt geklikt. Een van onze medewerkers zal de aanvraag beoordelen en uw bedrijfsinformatie verwijderen. De verwijdering kan alleen door Cylex-medewerkers worden uitgevoerd.

8. Waarom zijn de records zo verschillend? Soms met e-mailadres, bedrijfsomschrijving en trefwoorden en soms zonder?

Bij CYLEX hebben alle handelaren de mogelijkheid, om zichzelf in detail met hun bedrijfsprofiel te presenteren en om informatie te verstrekken over de werkomschrijving van diensten, producten en openingstijden, evenals logo en korte beschrijving aan te geven. Hoe gedetailleerder een record (bijvoorbeeld een kort profiel en een bedrijfsbeschrijving), hoe beter en talrijker vallen de zoekresultaten bij Cylex Local Zoeken en andere zoekmachines, b.v. Google uit.

9. Heeft u een routeplanner?

CYLEX biedt u een gratis routeplanner, zodat het positie van uw bedrijf op een kaart wordt gemarkeerd en uw klanten u goed kunnen vinden. Klik gewoon op uw kaart, als u op uw bedrijfsprofiel bent. Een pop-up-venster wordt dan geopend. Daar kunt u uw begin- en eindadres invoeren om op de kaart de beste route naar uw bestemming te tonen.

10. Hoe kan ik de pijl op de kaart van onze record wijzigen?

In de klantentoegang of in uw bedrijfsprofiel onder Foutieve Gegevens Melden kunt u de positie op de kaart corrigeren. Sleep de rode markeringspijl naar de juiste plaats en sla de wijziging op.

11. Waarom is de markeringspijl verkeerd ingesteld?

De koppelingen van de kaart en het adres worden automatisch met een programma gemaakt. Het kan dus gebeuren, dat deze worden dat door vergelijkbare straatnamen of ontbrekende straten op de kaarten de volgende vergelijkbare straten geselecteerd worden. We willen ons op dit moment verontschuldigen voor deze fouten.

12. Waarom ben ik Cylex Local Zoeken te vinden, zonder ooit een opdracht geplaatst te hebben?

Onze webdirectory onderzoekt constant bedrijfsrecords van openbare informatiebronnen op het internet, die in onze zoeksysteem op basis van bepaalde criteria worden opgeslagen, en daarmee gevonden en als zoekresultat worden vermeld. Van de functies verschilt onze webdirectory niet significant van andere zoekmachines, bijvoorbeeld Google, die ook bedrijfsgegevens verzamelen en op hun linkpagina's weergeven. In aanvulling op de automatisch gegenereerde records, worden gegevens handmatig ingevoerd of in opdracht gesteld.

13. Waar kan ik uw nieuwsbrief bestellen/afmelden?

Als u zich voor onze nieuwsbrief wilt aanmelden, stuur ons dan een e-mail naar [email protected] of klik op de bijbehorende link in de Footer van onze e-mails.

14. Hoe kan mijn record beter worden gevonden?

Er zijn een aantal manieren, waarop u de positie van uw bedrijf in de zoekresultaten kunt verbeteren.

  1. Categorieën (relevantie-factor)
  2. Ons ranking-algoritme is gebaseerd op categorieën en trefwoorden. Daarom moet u relevante zoekwoorden aan uw Cylex-profiel toevoegen en uw categorieën nakijken.

  3. Positieve beoordelingen (beoordelingsfactor)
  4. Niets is een beter bewijs voor de waarde van uw bedrijf dan tevreden klanten. Waarom zou niet iedereen hiervan ervaren? Vraag uw tevreden klanten, om uw bedrijf te beoordelen. U kunt dit per e-mail na een succesvolle zakelijke transactiedoen of door onze beoordelingswidget te gebruiken, om klanten aan te moedigen een beoordeling te schrijven. Voor nog betere zichtbaarheid kunt u beoordelingen in uw sociale-media-profielen delen.

  5. Juiste en actuele informatie (actualiteitsfactor)
  6. Actualiseer uw presentatiepagina regelmatig. Juiste en gedetailleerde informatie is een belangrijke factor. Zelfs als zich uw contactgegevens niet significant veranderen, kunt u uw pagina up-to-date houden door altijd iets nieuws toe te voegen. Informeer uw klanten over evenementen, deel artikelen en nieuws of voeg gewoon een nieuwe foto aan uw galerij toe.

  7. Speciale aanbiedingen (speciale aanbieding)
  8. Klanten houden van kortingen en aanbiedingen. Wat u als een kleine korting beschouwt, kan een belangrijker factor zijn voor de klant om te kopen. U kunt nieuwe tijdgebondene aanbiedingen toevoegen of oudere aanbiedingen die al zijn verlopen opnieuw indienen. Vergeet niet om deze aanbiedingen ook op de Sociale-Media-Platforms te delen.

  9. Openingstijden (openingsurenfactor)
  10. Omdat dit een van de meest gezochte gegevens is, worden de profielen met de openingstijden in onze directory beter geplaatst. Deze openingstijden worden ook op onze partnerportal VindOpen weergegeven

  11. Premiumrecord
  12. Probeer de premiumrecord-functie. Al voor 9,90 €/maand kunt u een premium-record in onze directory boeken. Dit betekent, dat uw profiel in de zoekresultaten zonder advertenties en hoger wordt weergegeven.

Het is belangrijk dat u uw presentatiepagina invuld en de meest relevante categorieën en zoekwoorden die geschikt zijn voor uw werkruimte selecteert. Houd uw gegevens altijd up-to-date en neem zo veel mogelijk details in acht: openingstijden, speciale aanbiedingen, promoties, rapporten over nieuwe producten of diensten. Hoe meer trefwoorden u op uw bedrijfspagina opneemt, hoe meer treffers zult u in onze database en in zoekmachines zoals Google of Yahoo ontvangen. Als u later meer zoekwoorden wilt toevoegen, klikt u op de link Aanmelden, om u bij uw account aan te melden of u selecteert 'Trefwoorden' en vult u het juiste formulier in nadat u op uw paginalink in uw bedrijfsvermelding heeft geklikt.

15. Waarom zijn zoekwoorden zo belangrijk?

Ze zijn belangrijk voor uw bedrijf, omdat u op zoekmachines wilt verschijnen, wanneer mensen naar trefwoorden of uitdrukkingen zoeken, die relevant voor uw producten of services zijn. Als u de kans wilt hebben om bovenaan de resultaten te staan, moet u die woorden en zinsdelen in uw profiel opnemen. Denk als een klant. Identificeer jezelf met je publiek en zet jezelf in de rol van een klant, wanneer u uw lijst met zoekwoorden maakt. Zoekwoorden zijn producten, diensten en merken die gebruikers zoeken. Een langere lijst kan uw bedrijf vaker in de zoekresultaten laten verschijnen. Selecteer speciale woorden om specifieke klanten aan te spreken. Als het bij uw bedrijf b.v. om een hotel gaat, kunnen de zoekwoorden zijn: hotel, accommodatie, etc. Als u specifieke zoekwoorden gebruikt, wordt uw record alleen weergegeven, voor voorwaarden die van toepassing zijn op uw bedrijf. Houd er echter rekening mee, dat u mogelijkerwijs niet zoveel mensen kunt bereiken als u wilt, als de zoekwoorden te specifiek zijn.

16. Welke andere gratis diensten biedt Cylex aan?

De meeste van onze producten en diensten zijn gratis. Op uw presentatiepagina kunt u met behulp de Links Uw pagina bewerken of Aanmelden aanbiedingen, artikelen en berichten publiceren, een product- en dienstencatalogus opstellen, videopresentaties uploaden, enz. Al deze services zijn voor de Google-Zoeke geoptimaliseerd.

17. Welke voordelen heb ik als lid van de Cylex Community?

Als onderdeel van de Cylex Community kunt u:

  1. Uw mening in vorm van beoordelingen delen
  2. Deel uw ervaringen en help anderen, betere beslissingen te nemen. Help met u beoordeling bedrijven nog beter te worden.
    Schrijf beoordelingen en deel uw ervaringen met verschillende bedrijven.
    Achter de Cylex-gemeenschap en bezoekers van onze website zijn echte mensen, op zoek naar een manier om betrouwbare bedrijven te vinden die kwalitatief hoogwaardige werk doen.

  3. Vind goed beoordeelde bedrijven
  4. U kunt Cylex naar bedrijfsnamen, trefwoorden, categorieën, locaties en in A-Z-lijsten doorzoeken.
    De resultaten kunnen worden gefilterd naar website, e-mail, bevestigde records, openingsuren, betrouwbare beoordelingen, menu, enz.

  5. Last-minute aanbiedingen en speciale aanbiedingen vinden
  6. Krijg meer voor uw geld. Ontdek de beste deals en kortingen voor bedrijven in uw regio en in het hele land.

  7. Bedrijfsprofielen registreren
  8. Voer uw bedrijf in of neem een bedrijfsprofiel over, dat is gemaakt door een medewerker of een van onze partners. Blijf in contact met uw klanten en profiteer van de voordelen van een bedrijfsprofiel. Het is GRATIS!

18. Hoe kan ik mijn profielinformatie in de Cylex Community wijzigen?

Zorg ervoor, dat u bent aangemeld. In de rechterbovenhoek van de pagina vindt u uw profielnaam. Klik er gewoon op en u wordt doorgestuurd naar uw profielpagina. Daar kunt u uw profiel bewerken, beoordelingen bekijken die u hebt geschreven of bedrijven toevoegen, die u met uw profiel wilt beheren.

19. Is Cylex gratis?

Er zijn geen verborgen tarieven of kosten op Cylex. Het maken van uw bedrijfsrecord, het uploaden van afbeeldingen van uw producten, het profiteren van de aanbiedingen en al het andere is vanaf het begin aan gratis. De directory wordt volledig gefinancierd door discrete advertenties op de website. Onze diensten zijn niet gekoppeld aan enige verplichtingen of voorwaarden.

20. Wat zijn speciale aanbiedingen?

Speciale aanbiedingen zijn kortingen of promoties, uitgedrukt als een percentage of als prijs, aangeboden door bedrijven, die in onze directory zijn opgenomen.

21. Welke voordelen heb ik door een speciale aanbieding voor mijn bedrijf?

Bedrijven, die een speciale aanbieding doen, krijgen voorrang tijdens de hele levensduur van hun aanbod in de zoekresultaten. Dit betekent meer omzet, meer klanten en meer winst voor uw bedrijf, terwijl u tegelijkertijd uw gratis status in onze bedrijfsdirectory behoudt. Er zijn twee manieren om een promotie aan uw bedrijf toe te voegen:

  1. Zorg ervoor, dat u bent aangemeld, en klik op de startpagina, net onder de banner NIEUWSTE SPECIALE AANBIEDINGEN op 'SPECIALE AANBIEDINGEN INSTELLEN`. Voer vervolgens de details van uw speciale aanbieding in en laat de klanten van de voordelen profiteren!
  2. Nadat u bent ingelogd, selecteert u 'Aanbiedingen & Producten' in de menubalk van uw dashboard. Daar kun je op 'Speciale aanbieding' klikken, vul de details in en je bent klaar.

22. Hoe kan ik de speciale kortingsbonnen van Cylex gebruiken?

Print de voucher uit, neem hem mee, wanneer u onderweg bent, en toon hem wanneer u betaalt! U kunt ook eenvoudig de kortingscode in de winkel invoeren voordat u betaalt. Vergeet niet om het met je vrienden te delen en laat ons weten hoe het ging! Laat een beoordeling op het Cylex-profiel van het bedrijf achter.

23. Hoe kunt u worden opgenomen in de lijst met topbedrijven?

De lijst met top-bedrijven is gebaseerd op een score, die uit verschillende factoren bestaat, zoals keuringsrapporten, zichtbaarheidindex op Cylex en in zoekmachines, beoordelingen door derden of op Cylex. Vraag een gratis controle aan, om te zien, of uw bedrijf in deze lijst kan worden vermeld, door ons een e-mail te sturen naar [email protected]

24. Hoe werken Rich-zoekresultaten?

Als u de Cylex Widget op uw website opneemt, voegen we uw pagina samen met de widget enkele Markups, volgens de vereisten van Google, toe, om uw algemene beoordeling te tonen. Google indexeert ze de volgende keer als u uw website crawlt en geeft uw pagina's met de widget in de zoekresultaten samen met uw sterbeoordeling weer.