“Ik ben nu 2 maal bij Corien geweest voor een voetreflexmassage. Normaal gesproken geloof ik niet in dit soort behandelingen, maar ik neem zeker mijn woorden terug. Ik heb veel proberen te vertellen bij de intake, maar door de behandeling kom je toch weer achter dingen waar er misschien een probleem zit en waar dus aan gewerkt kan worden. Naast dat ze de behandeling doet, ga je ook gewoon weer ontspannen naar huis en weet ze super goed wat ze doet.
Ik zal zeker nog terug keren bij Corien en dit is voor iedereen een echte aanrader om bij Corien dit te gaan doen.”
Jan (Beinsdorp)
18 augustus 2014
Geplaatst door Voetreflexpraktijk Nieuw Vennep