Inge (Nieuw Vennep)

18 augustus 2014

“Ik heb net de voetreflex behandeling mogen ervaren bij Voetreflexpraktijk Nieuw Vennep. Wat fijn is dat. Corien is een warme, open en hartelijke vrouw met hele warme handen, Heerlijk. Ik ben benieuwd wat de nabehandeling zal zijn. Ik heb in september weer een afspraak gepland.” 

Meer berichten om te ontdekken