Susanne van der Raaij (zaterdag, 20 november 2021 12:26)
Wat een bijzondere plek! Wij werden met veel warmte ontvangen door Marieke. Wij hebben een heel mooie urn voor onze moeder en vrouw uitgezocht. Het voelt als een laatste eerbetoon aan onze moeder en vrouw. Heel blij met jouw kunstwerk Marieke.
Liefs Piet, Mira en Susanne