Herman Rijcks (zaterdag, 16 januari 2021 14:18)
Nadat ik vele sites met veelal generieke en dezelfde urnen heb bekeken kwam ik uit op de site van het urnen-atelier van Marieke Vergouw. De kunstwerken die zij allemaal met de hand heeft gemaakt waren stuk voor stuk sierlijk en elegant maar ook van een dergelijk hoge kwaliteit dat ik meteen een keuze heb gemaakt. Het was een ontzettend gevoelsmatige aankoop voor mijn moeder. Het moest echt iets bijzonders zijn en ik wou dan ook geen enkel compromis sluiten. Tijdens het telefonisch contact ben ik door Marieke uitgenodigd om haar collectie in het atelier te komen bekijken maar omdat ik hiervoor meer dan twee uur zou moeten rijden gaf zij aan dat de urn ook verstuurd kon worden. De urn was met alle mogelijke zorg verpakt en dusdanig zo dat dit mij verraste en ook hierin mijn verwachting overtrof. Samen met mijn tante hebben wij samen de urn gevuld met de as van mijn lieve moeder en omdat ik nog wat vragen had heeft Marieke mij telefonisch geadviseerd welke mijn ervaring nog meer betekenis gaf.
Marieke,
bedankt voor de prachtige urn en het contact welke ik als zeer prettig heb ervaren.
Met vriendelijke groet uit Roermond,
Herman Rijcks