Warme ontvangst en de goede hulp

23 januari 2022
Geplaatst door Urn Atelier Vergouw

Melissa (donderdag, 05 augustus 2021 20:29)

Wat ben ik blij dat ik Urn atelier Vergouw tegenkwam online.
De website en het filmpje gaven direct al een warm en fijn gevoel. Na ons telefonische gesprek wist ik zeker dat mijn man en ik bij Marieke aan het juiste adres waren. Vandaag bleek mijn voorgevoel volledig te kloppen, hoe gepassioneerd er gesproken word over deze mooie kunstwerken, het warme ontvangst en de goede hulp maakt de urn nog vele malen meer uniek en bijzonder. Naast dat wij nu een prachtig stuk hebben staan waar een mooie herinnering in zit, zal de ervaring die wij hadden bij Marieke ons zeker bij blijven bij het kijken naar haar werk. Tot de kleinste details zoals het hartje onder het deksel, alles is perfect.

Marieke, dank voor de tijd, de aandacht, de hulp en het luisteren naar ons verhaal!

Martin en Melissa

Meer berichten om te ontdekken