Diana (zondag, 22 augustus 2021 11:11)
Zo blij dat ik de website van Marieke tegen ben gekomen. Ivm de afstand heeft zij ons een aantal foto's en zelfs een filmpje gestuurd. Niets was haar teveel.
De keuze was daardoor snel gemaakt. We hebben de urn zelfs al binnen. Zorgvuldig ingepakt. Deze overtreft zelfs onze verwachtingen. Hij is werkelijk prachtig..
We zijn blij dat we onze moeder nu een mooi plekje kunnen geven thuis. Daar waar ze het liefst was.
Marieke, heel erg bedankt voor het meedenken.
En succes verder met het maken van al het moois!
Gr. Diana