Andrea (woensdag, 22 december 2021 11:24)
Vandaag de urn ontvangen om de as van mijn vader in te bewaren. Het is een waar kunstwerkje. Prachtige kleur urn met de fijne vlindertjes en bloemetjes op de deksel en bovenkant. Ik ben er heel blij mee!
De urn was goed verpakt geleverd.
Dank je wel Marieke.