Marvin (maandag, 03 januari 2022 15:21)
Mijn moeder en ik kregen een hartelijke ontvangst in het atelier van Marieke. En wat een mooie plek! De raku-gestookte urn die we online hadden uitgezocht stond al klaar voor ons. Marieke heeft voor ons de as overgezet en daarna werd de urn goed verpakt. Aan alles was gedacht, zelfs een tas waarin de urn vervoerd kon worden.
Wij keken onze ogen uit in het atelier, stuk voor stuk zijn het mooie werken die Marieke maakt. We zijn dan ook heel blij met de gekozen urn die inmiddels een plekje in huis heeft gekregen. Nogmaals dank.
Hartelijke groet,
Marvin