Carin/Paul (vrijdag, 20 augustus 2021 19:50)
Vandaag onze prachtige urn opgehaald bij Marieke.
Wat een mooie keramische urnen heeft/maakt zij in haar atelier in Zaandijk. Marieke heeft ons heel fijn geholpen bij het uitzoeken van onze urn.
Bedankt Marieke!