Profiel Michel vos
| Beoordelingen | 1 |
Beoordelingen
Beoordeling over Vispaleis Lyjanne & dochters, Apeldoorn
24 februari 2025
jeugdhonk ! zonder ervaren personeel of ouderlijk iemand met de juiste kennis van vis . muziek hard staan zitten meer op de telefoon of met vrienden bezig en letterlijk en figuurlijk zitten.
kibbelingen zoo vet en meer deeg of niet gaar! en overal krijg je saus erbij hier wordt er gevraagd saus erbij maar moet gewoon apart betalen.
zeker geen aanrader!!!