.
b153e3eebfb04df489f7d370dcbe867f

Profiel Mevr. van Kraanen

Beoordelingen 1

Beoordelingen

Beoordeling over Het Onderdelenhuis Sybesma V.o.f., Zwolle

voor meer dan 15 jaar geleden gepubliceerd

Een service om van te janken zo slecht. De arrogante en stugge houding van de eigenaar die hij heeft naar zijn klanten toe is werkelijk absurd. En hij weet zelf nog minder van zijn producten dan de snotapen die voor hem werken. 'The customer's always right'? In dit onderdelenhuis niet. Er is mij voor een belachelijk hoog bedrag een kapot product verkocht. Dus ik ben meteen terug gegaan. Geld terug? Nee, ik kreeg de stempel 'leugenaar' en kon vertrekken met een product waar ik niets mee kan. De enige optie was: kom over een paar weken maar terug. Natuurlijk, want dan zijn de 8 dagen waarin ik het recht heb om het product te retourneren verstreken. Slim bekeken, verkooptechnisch gezien, dat wel. Want zo houd je lekker je euro's in je kassa. Maar of het een goede reclame is voor je winkel? Ik betwijfel het ten zeerste.
Commentaar schrijven Beoordeling rapporteren