Wij zijn zeer tevreden! De manier om super snel van je huis af te zijn. Een geruststellende gedachte dat je niet eeuwig aan je huis vast zit terwijl je gewoon weg wilt. We wonen nu sinds een jaar helemaal geweldig en zijn zeer blij dat we van ons vorige huis af zijn. Geen winst, beetje verlies maar het belangrijkste voor ons je kan verder met je leven. Onze kinderen konden precies gepland in het nieuwe schooljaar beginnen. Hadden we meteen moeten doen ipv 33 bezichtingen met een andere makelaar. Waar we erg moe van werden. Mochten we ooit weer verhuizen zou ik het zeker weer overwegen. Hopelijk koopt de Nederlandse vastgoed maatschappij dan ook de wat duurdere huizen op ;). Ons hartelijke dank! Super afwikkeling ook! Aardige mensen!