Ik had mijn appartement al geruime tijd te koop staan maar er zat weinig beweging in. Er staan erg veel appartementen te koop hier in Barendrecht. Ik heb inmiddels een huurwoning betrokken met mijn vriend in Rotterdam. Ik heb daarom gekozen voor verkoop aan de Nederlandse Vastgoed Maatschappij. Het bod lag wel een stuk onder de vraagprijs maar die was misschien toch wel wat aan de hoge kant. Afspraken en toezeggingen zijn allemaal nagekomen. De overdracht kon gelukkig al snel. Ik heb alleen maar positieve ervaringen met de Nederlandse Vastgoed Maatschappij!