Academia, echt een aanrader!

29 januari 2015

'Ik ben zeer tevreden over het kinderdagverblijf, ‘t Paradijsje. Mijn ervaring heeft bewezen dat mijn kind met plezier naar de opvang gaat. De leidsters zijn betrokken en hebben een positieve uitstraling. Dit zorgt tevens voor een gerust gevoel en mijn kind heeft het naar zijn zin. Er wordt goed gezorgd, de nodige aandacht wordt geschonken en voor mij het  belangrijkste: het speel/leerplezier!

Academia, echt een aanrader!!”

Tuba Sevinc

Meer berichten om te ontdekken