“Superfijne yogapraktijk! Marysia is erg kundig en een fijne juf om naar te luisteren. Haar expertise komt iedere les weer tot uiting in de toelichting over bijv. organen, meridianen en psychische bijkomstigheden. Aan het einde neemt ze voor iedereen even de tijd om te checken hoe het gaat. Een prettige en persoonlijke benadering. Ik kan het je van harte aanbevelen.”
“Heel fijn. De lessen zijn afwisselend en Marysia heeft een heel fijne stem om naar te luisteren waardoor ik heel goed kan ontspannen. Ik kwam eigenlijk voor wat pittigere oefeningen maar na verloop van tijd kwam ik erachter dat mijn lijf eigenlijk het tegenovergestelde nodig heeft.”
"Ik ben vorig jaar begonnen met yoga; voor mij dus een nieuwe ervaring. De lessen zijn heel afwisselend. Marysia heeft voor iedereen aandacht en geeft op een prettige manier professionele begeleiding. Al met al iedere week weer een fijn en ontspannen uurtje!"
“De yoga bevalt prima, afwisselend en nooit saai.
Marysia blijft zich steeds verder ontwikkelen dmv cursussen en opleiding; dat zie je terug in de lessen.
Down to earth, maar ook aandacht voor het spirituele.
Fijne lessen, echt even tijd voor mezelf.”