Vriendelijk behandeld in de showroom in Bussum

24 december 2019
Geplaatst door Dimehouse

Wij kochten in de zaak in Bussum deze mooie eettafel en 6 eetkamerstoelen. Wij werden door zeer vriendelijke en betrokken dames geholpen!! Het was een prettige ervaring en gaan er graag weer naartoe. De winkel heeft ook een sfeervolle uitstraling. Ook de bezorging ging zeer voorspoedig en werd door de bezorgers naar binnen gedragen. Dit was een verrassende ervaring en we genieten nog dagelijks van onze aankopen. Ook raden we Dimehouse onze vrienden en kennissen van harte aan.

Meer berichten om te ontdekken