Sas

26 juli 2015

Dit bedrijf is echt een aanrader!

Danny's schilders-& Onderhoudsbedrijf heeft bij ons het complete schilderwerk verricht en ons huis voorzien van een nieuw beveiligings syteem met camera's.

Ze hebben verstand van zaken, werken netjes en hebben een correcte naleving van afspraken.

Bedankt jongens!

Groeten uit Rhoon

Meer berichten om te ontdekken