Het zal je maar gebeuren...

15 mei 2014

Het zal je maar gebeuren dat je last heb van je voet zo ongeveer een jaar of 5 (na een operatie) en dat je na 1 "behandeling'' zonder pijn naar huis gaat.¿

Is zoiets mogelijk, het klinkt raar, maar het was waar.

Beide voeten werden door Carry aangeraakt en ik gaf aan dat mijn rechter voet t.o.v.  de andere koud aanvoelde, daarna richt zich de aandacht op de pijnlijke rechter koude voet.
Door de voet tussen twee handen op te sluiten, is de energie die daar van uit ging zijn werk gaan doen, het voelde als een massage en de pijn verdween.
Septisch maar verlost van de pijn ging ik naar huis. Deze behandeling is een week later nogmaals herhaald en nu 4 maanden later loop ik nog steeds zonder pijn rond.
Ver op de achtergrond is er nog wel iets aanwezig, maar de pijn is weg wat mijn mobiliteit zeer heeft vergroot.

Zou het dan ook wat voor mijn rug zijn?
Ik durfde het bijna niet te hopen. Dorn therapie zou mogelijk een oplossing kunnen zijn?
Staande op een houten blokje van 4cm hoog en zwaaien met het ander been (als een soort koekoeksklok), werd ik van mijn zeurende onderrugpijn verlost.
Stukjes bij beetje werd de rug recht gezet, gemasseerd met olie en dan na een week weer terug komen. Na een 4 tal behandelingen voelde ik ook hier bij het resultaat.
Ook Carry ontdekte vooruit gang en de behandelingen werden voortgezet met steeds langere tussen pose.
Ben erg tevreden, we staan nu op het punt de behandeling te stoppen of slechts met grote tussen pose bij te houden.

Mijn dank gaat dan ook uit naar Carry die met veel zorg en toewijding het dagelijkse leven een stuk prettiger heeft gemaakt.

Meer berichten om te ontdekken