Beoordelingen van Pedi-Sana,Praktijk Pedicure en Sportmassage

Beoordelingen

likdoorn verdwenen

, voor meer dan 14 jaar geleden gepubliceerd

dankzij de orthese is mijn likdoorn verdwenen. een aanrader
Reactie toevoegen Beoordeling rapporteren

Top Pedicure

, voor meer dan 14 jaar geleden gepubliceerd

Je hebt me heel blij gemaakt. Mijn lelijke brokkelige nagels getransformeerd. Door een laagje gel, french pedicure, durf ik ze weer te laten zien. De voetmassage was heerlijk, de hele dag plezier van gehad
Reactie toevoegen Beoordeling rapporteren

Pedicure

, voor meer dan 14 jaar geleden gepubliceerd

Door jou vakkundige aanpak ben ik pijnvrij. Je hebt mijn likdoorns verwijdert, en een teenstukje gemaakt. Ik kan nu zonder pijn op wintersport klasse
Reactie toevoegen Beoordeling rapporteren

Aangename behandeling

, voor meer dan 15 jaar geleden gepubliceerd

Door jou professionele aanpak, uitleg, wist je me op mijn gemak te stellen. Vakkundig, en snel mijn likdoorns verwijdert. Niets gevoeld, ben ik echt heel blij mee. Wil Stroet
Reactie toevoegen Beoordeling rapporteren

Fijne behandeling

, voor meer dan 15 jaar geleden gepubliceerd

Je nam de tijd voor mijn voeten. De behandeling van 45 minuten, een bijzonder prettige ervaring. Je gaf me bruikbare informatie over, de behandeling van schimmelnagels, wat ik er zelf aan kan doen. Je rustige vriendelijke uitstraling, is een verademing. Ria
Reactie toevoegen Beoordeling rapporteren

Ingegroeide nagel

, voor meer dan 15 jaar geleden gepubliceerd

Na bijna een jaar tobben, veel pijn. Heeft deze pedicure een oplossing gevonden. Ze heeft een plakbeugel op mijn teenagel geplakt. De pijn was meteen verdwenen. Een aanrader.
Reactie toevoegen Beoordeling rapporteren

Van pijnlijke likdoorn verlost

, voor meer dan 15 jaar geleden gepubliceerd

Ik ben heel blij met jou. Onder de top van mijn teentje had ik een pijnlijke likdoorn. Deed erg pijn, werd bijna een ontsteking. Omdat mijn pedicure op vakantie was kwam ik bij jou terecht. Jij hebt een orthese gemaakt, het is een wonder, ik heb nu helemaal geen pijn meer.
Reactie toevoegen Beoordeling rapporteren

Likdoorn weg!!!

, voor meer dan 15 jaar geleden gepubliceerd

Mevrouw de Wilde van Pedi-Sana is een vakvrouw. Ze heeft gezorgd dat mijn pijnlijke likdoorn niet meer is teruggekomen. Ze heeft een teenstukje voor mij gemaakt. Het is een wonder.
Reactie toevoegen Beoordeling rapporteren

Prachtige nagels

, voor meer dan 15 jaar geleden gepubliceerd

Je hebt een wonder verricht, ik kan deze zomer zonder schaamte open schoenen dragen. Mijn nagels waren altijd brokkelig en geel van kleur, jij hebt ze natuurlijk, mooi en glanzend gemaakt. Een wonder, ben er heel erg blij mee. Je bent de beste
Reactie toevoegen Beoordeling rapporteren

Een top pedicure

, voor meer dan 15 jaar geleden gepubliceerd

Danzij jou prima inzicht, en het professionele voetonderzoek, heb jij kunnen achterhalen wat de oorzaak van mijn klachten is. Mijn hielbeen staat scheef, jij hebt me doorverwezen naar de podotherapeut. Je behandeling was heel prettig. Sinds ik op mijn steunzolen loop, zijn de pijnklachten verdwenen. C. ter Vuurst
Reactie toevoegen Beoordeling rapporteren

Metamorfose kalknagels

, voor meer dan 15 jaar geleden gepubliceerd

Mevr de Wilde, u heeft mij heel blij gemaakt. In de zomer liep ik altijd op dichte schoenen. Ik schaamde me voor mijn kalknagels. U heeft ze omgetoverd tot prachtige, gezond uitziende nagels. Krijg van iedereen verbaasde opmerkingen, hoe heb jij je nagels weer zo mooi gekregen. Nou ik vertel iedereen dat u een nagelkunstenaar bent. met vriendelijke groet Gina Dekker
Reactie toevoegen Beoordeling rapporteren

Duidelijkheid over simms classificatie

, voor meer dan 15 jaar geleden gepubliceerd

Ik begreep er niets meer van. De verzekering, wilde een simms classificatie. Gelukkig wist u, hier raad mee. Mijn voeten werden onderzocht, u heeft mij uitgelegd onder welke classificatie ik viel. Fijn nu krijg ik mijn behandeling vergoed.
Reactie toevoegen Beoordeling rapporteren

uitstekende behandeling

, voor meer dan 15 jaar geleden gepubliceerd

Sonja je bent een topper in je vak. Ik heb al een paar pedicures bezocht, bleef pijn houden. Jij hielp me van mijn pijn af door een beugel op mijn nagel te plaatsen. Wat ben ik blij met jou. Je praktijk is gezellig en professioneel ingericht, brandschoon.
Reactie toevoegen Beoordeling rapporteren

Bezoek aan jouw praktijk

, voor meer dan 15 jaar geleden gepubliceerd

Wat een fijne praktijk, Sonja. Ik kan mijn booster voor de deur neerzetten. Je praktijk is ruim, heel prettig, super schoon, en gezellig. Je hebt mij prima geholpen. Ik kan goed merken dat je ervaring hebt met mensen met een beperking. Voelde me meteen thuis bij jou. L. Ravenstein
Reactie toevoegen Beoordeling rapporteren

Schrijf een beoordeling voor Pedi-Sana,Praktijk Pedicure en Sportmassage!

Kent u Pedi-Sana,Praktijk Pedicure en Sportmassage? Deel dan hier uw mening.