Beoordelingen van Lisa Piëst TCM Praktijk JingShen

Beoordelingen

, voor meer dan 11 jaar geleden gepubliceerd

Twee jaar geleden een nare blessure opgelopen aan mijn schouder na het slapen op een slecht luchtmatras, naast een hoop pijn belemmerde dit mij heel erg in sport en zelfs alledaagse dingen, een jaar lang bij de fysio gelopen met verschikkelijk hoge rekening en weinig tot geen resultaat. Één sessie heeft het probleem helemaal verholpen, de pijn is weg en ik heb mijn volledige flexibiliteit en bewegings vrijheid terug in mijn schoudergewricht, vandaag is het bijna één jaar geleden dat Lisa mij geholpen heeft en ondanks dat mijn werk veel stress plaatst op de schouders heb ik geen klachten of complicaties meer gehad.
Commentaar schrijven Beoordeling rapporteren

, voor meer dan 11 jaar geleden gepubliceerd

Ik kom al jaren bij Lisa vanwege schouder- en nekklachten. De massages en acupunctuur zorgen ervoor dat ik de volgende dag weer ontspannen naar m'n werk kan! Naast de behandelingen geeft ze ook tips, bijv. voor m'n hooikoortsklachten.
Commentaar schrijven Beoordeling rapporteren

, voor meer dan 11 jaar geleden gepubliceerd

Heb hele goede ervaring hiermee, heb al verschillende klachten gehad van hielspoor tot slijmbeursontsteking en nog wat andere dingen en heb er hele goede resultaten geboekt zeker aan te raden, hetzelfde geldt voor mijn man is daar gekomen met rugklachten waar die vanaf is klachten in zijn kuiten na aan beide benen zweepslag te hebben gehad wat goed gaat en jicht wat ook goed behandeld is en waar huisartsen geen raad mee weten. We zijn mijn zus ontzettend dankbaar dat ze dit met ons gedeeld heeft, want door haar zijn we bij lisa terecht gekomen en probeer dit ook zoveel mogelijk aan andere te vertellen en over te brengen hoe goed lisa is. Ze behandelt haar patiënten op een hele goede manier en je weet gewoon dat ze dit graag doet en dat ze er heel erg goed in is. Ga zo door Lisa je bent een topper!
Commentaar schrijven Beoordeling rapporteren

, voor meer dan 11 jaar geleden gepubliceerd

Zeer tevreden over de behandeling. Ook mijn man is zeer tevreden over de behandeling. Lisa is iemand die echt liefde heeft voor haar vak en weet wat ze doet. Kan iedereen aanbevelen om zich door haar te laten behandelen.
Commentaar schrijven Beoordeling rapporteren

, voor meer dan 11 jaar geleden gepubliceerd

Nou kan niet anders zeggen dat ik zeer tevreden ben.Ga al 7 jaar naar de praktijk omdat ik genezen ben van mijn kwaaltjes maar het heerlijk vindt om 3 wekelijks een massage te krijgen en positieve energie te ervaren.Dus een top praktijk...chapeau!
Commentaar schrijven Beoordeling rapporteren

, voor meer dan 11 jaar geleden gepubliceerd

Niet alleen ik maar ook mijn man zijn zeer tevreden over de behandelingen. Mijn man kon bijna niets meer door de pijn in zijn rug. Na 1 behandeling ging t voor 90% beter, na de 2de behandeling was hij van zijn pijn af. Dat zelfde geld ook voor mezelf. Hij heeft ook geen last meer van zijn hooikoorts, wat een wonder op zich is. De behandelingen, de adviezen en de manier waarop Lisa mensen behandelt is fantastisch. Ze is geweldig met kinderen. Lisa is een kleine engel op aarde die mensen behandelt en beter wilt maken omdat dat haar drive is, omdat dat is waar ze ontzettend goed is.
Commentaar schrijven Beoordeling rapporteren

Slechte Behandeling

, voor meer dan 12 jaar geleden gepubliceerd

Niet aan te bevelen, na mijn behandeling klachten zwaar verergerd. Nu toch maar een andere behandelaar zoeken.
Commentaar schrijven Beoordeling rapporteren

Wat vervelend om te horen dat je zo ontevreden bent. Bij ernstige pijnklachten kan de pijn inderdaad even verergeren na een massage omdat de lichamelijke oorzaak van de pijn (de stagnatie/blokkade) daarmee als het ware wordt "wakker geschud" en de toestroom van bloed en vloeistoffen wordt vergroot, terwijl de weg voorbij de blokkade nog steeds niet toegankelijk is en deze toegenomen aanvoer van bloed en vloeistoffen tijdelijk de pijn verergeren. Dit kan opgelost worden door dit direct te melden aan de therapeut als de pijn na 72 uur na de behandeling nog steeds niet minder is geworden. De ervaren therapeut zal dan vragen of je diezelfde of de volgende dag even langskomt zodat er wat extra aandacht kan worden besteed aan de blokkade met massage en eventueel acupunctuur. Dit kan in extreme gevallen zelfs nog 1 of 2 keer herhaald moeten worden alvorens de gehele blokkade is doorbroken en de pijn eindelijk af zal nemen. Als de pijn daarna nog niet afneemt, dan is er meestal iets anatomisch beschadigd waarvoor je in sommige gevallen zelfs een operatie nodig hebt om dit op te lossen. Daar kan een therapeut niets aan doen en een therapeut kan dit ook niet altijd van buitenaf zien of constateren aangezien er over het algemeen gemiddeld genomen tijdens het intakegesprek en de anamnese meestal geen volledige informatie wordt gegeven door de verkeerde vraagstelling of het verkeerd begrijpen van de vraag. Ook ontstaat er vaak miscommunicatie door het gebruik van vaktaal zonder doorvragen van de patiënt naar de betekenis of zelfs niet durven of willen doorvragen om de vraag te kunnen begrijpen uit angst, onzekerheid, gemakzucht of het niet tot last willen zijn, wat helaas allemaal ten koste gaat van een goede volledige intake zodat er een juiste basis wordt gevormd om een juiste diagnose te kunnen stellen. Daarbij zijn er soms casussen waarbij bewust de halve waarheid wordt verteld uit schaamte, angst of onwil. Ook wordt er soms onbewust onjuiste informatie verteld vanwege helaas verkeerd of onvolledig geïnterpreteerde (medische) evaluaties, onderzoeken, behandelingen en/of diagnoses, waardoor er misschien het idee ontstaat dat er al een MRI-, PET- of CTscan heeft plaatsgevonden maar in werkelijkheid er enkel een echo of röntgenfoto is gemaakt... Zo zie je maar dat er heel veel kan bijdragen aan de verergering van een pijnklacht na een massagebehandeling bij een therapeut. Ik hoop dat u alle bovenstaande stappen en invloeden in acht heeft genomen alvorens u uw definitieve mening vormde en tevens uw review heeft geplaatst over deze therapeut, want elke therapeut met een hart voor zijn of haar vak heeft beroepsmatig maar 1 prioriteit als doel: ~ "Het verlenen van de meest effectieve hulp/zorg waardoor de kwaliteit van leven van elke patiënt/klant verbetert."


Schrijf een beoordeling voor Lisa Piëst TCM Praktijk JingShen!

Kent u Lisa Piëst TCM Praktijk JingShen? Deel dan hier uw mening.