Beoordelingen van Lako Kennels | Puppies | Huissen

Beoordelingen

, 27 december 2025

Lieve sociale maltipoo pup gekocht geweldige kennel in een woord zo blij met de pup
Commentaar schrijven Beoordeling rapporteren

, 27 december 2025

Pup gekocht en wat een fijne kennel zeg Zeer schoon goede uitleg en nazorg Mijn hondje is gezond speels lief en had het niet beter kunnen treffen een echte aanrader
Commentaar schrijven Beoordeling rapporteren

, 26 december 2025

Super kennel gezonde Nederlandse pups met een goed advies over de opvoeding
Commentaar schrijven Beoordeling rapporteren

, 10 december 2025

Pup gekocht. Alles leek keurig . Maar thuis bleek een heel fout voedingsadviezen te hebben gekregen. En de pup was vanaf dag 1 aan de diarree. Mevr gaf toestemming voor de Dierenarts 'te bezoeken en betaalde de rekening. Pup bleef ziek weer naar de dierenarts. Mevr gaf heel moeizaam akkoord hiervoor. Pup was ook totaal niet gesocialiseerd blafte alles bij elkaar en heel angstig. We hadden alles geprobeerd maar het bleef een zieke pup. Wij wilde de pup retour doen . Mevr deed dat niet. Toen met pup naar Huissen gegaan en mevr daar geconfronteerd en omdat er andere "klantenkaarten ging mevr akkoord. Geld retour gehad maar wel heel veel verdriet en ellende. Koop hier dus nooit een pup. Dit is pure broodfok en alles voor geld verdienen en geen liefde voor de pups
Commentaar schrijven Beoordeling rapporteren

, voor meer dan 5 jaar geleden gepubliceerd

Wij hebben in 1992 een pup gekocht die van ouder dom is overleden op 16 jarige leeftijd die we nu erg missen .en graag er nu weer een zoeken .
Commentaar schrijven Beoordeling rapporteren

, voor meer dan 11 jaar geleden gepubliceerd

Onze Luna hebben we in 2011 aangeschaft bij Lako kennels. Zij zou een Hollandse Schapendoes zijn en 42 cm hoog worden. Ze is uiteindelijk 21 cm hoog geworden en alles behalve een Schapendoes. Maar ze is een lief, gezond sociaal hondje die we niet meer willen missen.
Commentaar schrijven Beoordeling rapporteren

, voor meer dan 12 jaar geleden gepubliceerd

hallo christel uit arnhem,,,heb 3 honden van de laco ,,zijn lieve en top honden,,mijn border collie is 14 jaar geworden heb ik nu nog noa 5 jaar oud laso aspo,liefie,en roosje van 10 maanden,,de hondjes zijn zeer goed verzorgd,boekjes en riempjes erbij,en ze zijn aan mensen gewend,,,,gerard en jose,,jullie zijn toppers,liefs noa roosje en christel
Commentaar schrijven Beoordeling rapporteren

Schrijf een beoordeling voor Lako Kennels | Puppies | Huissen!

Kent u Lako Kennels | Puppies | Huissen? Deel dan hier uw mening.