Samen met mijn moeder naar Salon Lux geweest en daar allebei een gezichtsbehandeling van Hanna gekregen. Hanna is enthousiast en kundig, de behandeling was ontspannend, er werd gewerkt met fijne producten en onze huid voelde bij vertrek weer zijdezacht aan. Fijn!