32-jarige vrouw, ambtenaar

29 augustus 2013
Geplaatst door Amsterdam Haptotherapie

Ik heb het als een hele leerzame tijd beschouwd. Ik heb hiervoor andere vormen van therapie gehad en daar kon ik mij nooit helemaal duidelijk maken. Bij deze therapie is daar wel ruimte voor. Juist doordat er gefocust wordt op gevoel en dat gecombineerd met oefeningen was het voor mij echt een eye opener en heb hierdoor veel over mijzelf geleerd. Ik kan mij voorstellen dat het niet de therapie voor iedereen is. Maar als mensen aan mij vragen wat voor therapie ik kan aanraden dan is dat zeker Haptotherapie. En als de mensen in Amsterdam wonen zal ik dat ook zeker Michael Ris aanbevelen. Ik hoop er nu geen gebruik meer van hoeven te maken. Maar mocht er iets zijn dan schroom ik zeker niet om contact op te nemen.

Meer berichten om te ontdekken